ماه بعد منتظر نسخه Preview ویندوز ۹ باشیم؟
جوك-خبر-اموزش-رايگيري-دانلود-تاريخي
تاریخ : دو شنبه 27 مرداد 1393
نویسنده : خانم بيات

پس از آن مایکروسافت یک سری تغییرات کوچکی در ویندوز ۸ انجام داد و ویندوزی به اسم ۸٫۱ منتشر کرد ولی باز هم نتوانست موفقیتی مانند ویندوز ۷ را بدست بیارد. به تازگی وبسایت ZDNet در سایت خود نوشته است که ماه بعد نسخه پیش نمایش یا همان Preview ویندوز ۹ در دسترس قرار خواهد گرفت. این سایت ادعا می کند هیچ محدودیتی برای دانلود این نسخه از طرف مایکروسافت رد نظر گرفته نشده است و کسی میتواند آن را دانلود کند.

هنوز هیچ تصویری از محیط ویندوز ۹ منتشر نشده است و تمامی تصاویری که در فضای مجازی دیده می شود همگی فیک یا تقلبی هستند. مایکروسافت ادعا می کند که در ویندوز ۹ منو استارت زیبایی قرار داده ایم که قصد داریم که این منو را در ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ با انتشار یک آپدیت قرار بدیم ولی هم اکنون بر روی نسخه ویندوز ۹ کار می کنیم و فعلا قصد نداریم آپدیت بزرگی برای ویندوز ۸ . ۸٫۱ منتشر کنیم.

همه ما میدانیم کمپانی نامدار مایکروسافت قصد ندارد فروش تلخ ویندوز های ۸ و ۸٫۱ را دوباره رقم بزند و تلاش خواهد کرد که ویندوز ۹ بتواند رقیب و جایگزین خوبی برای ویندوز ۷ باشد و بتواند فروش بهتری از ویندوز ۸ و همچنین ویندوز ۷ داشته باشد. باید تا ماه دیگر صبر کنیم تا نسخه Preview ویندوز ۹ در دسترس عموم قرار گیرد.

نظر خود را حتما با ما در میان بگذارید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: خبر , ,
برچسب‌ها: برنامه ها , برنامه ویندوز | , ویندوز 9 , ماکروسافت , تولید جدید ماکروسافت ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
sorosh در تاریخ : 1393/6/1/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید